VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY FEARSHOW

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY FEARSHOW

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) Fyzická osoba/Organizátor Michal Ziegelheim se sídlem Charkovská, 779 00, Olomouc IČO 07561806, email fear@fearshow.cz Prodávající upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím webových stránek fearshow.cz s pomocí rezervačního systému Reenio.cz a platební brány GoPay.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.fearshow.cz/ochrana-osobnich-udaju/?fbclid=IwAR2v8TfHo-fVDsHtVg81Pn9KqxkeVrr7r8_Lrr5zm9eghppuP_QTOmJ_Qkk  

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Komunikace probíhá primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky fearshow.cz s pomocí rezervačního formuláře reenio.cz

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  • NĚKTERÉ DEFINICE
      1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží/služby;
      2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
      3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
      4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; 
      5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
      6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
      7. Vy jste osoba nakupující, právními předpisy označovaná jako kupující;
  • OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ 
    1. Koupě Vstupenek je možná pouze přes webové rozhraní.
    2. Při koupi Vstupenek je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. 
  • UZAVŘENÍ SMLOUVY / REZERVACE SLUŽBY
      1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
      2.  Veškerá prezentace zboží a služeb umístěná na webových stránkách fearshow.cz je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží či služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., nový občanský zákoník, v platném znění (dále jen „NOZ“) se nepoužije. Přístup na webové stránky fearshow.cz a používání služeb na těchto stránkách uváděných jsou na výlučném uvážení a odpovědnost kupujícího.
      3. Webové stránky fearshow.cz obsahují informace o zboží a službách. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny v rezervačním systému Reenio včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků.
      4. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste v rezervačním systému vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
        1. Informace o počtu zakoupených Vstupenek (V rezervačním systému označujete Vstupenky na konkrétní čas, o jejichž nákup máte zájem, tlačítkem REZERVOVAT
        2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Vstupenek; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí Rezervačního systému, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
        3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Vstupenky, zejména tedy jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
      5. V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka ZÁVAZNĚ REZERVOVAT objednávku dokončíte. Stisknutím tohoto tlačítka potvrzujete seznámení s těmito obchodními podmínkami. Po stisku tlačítka „ZÁVAZNĚ REZERVOVAT“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám. 
      6. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení je shrnutí Objednávky a tyto Obchodní podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
      7. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy je maximálně naplněná kapacita akce. V případě, že nastane jakýkoliv důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. 
      8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
      9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet Reenio, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
  • UŽIVATELSKÝ ÚČET
      1. Na základě Vaší registrace v rámci webu Reenio.cz můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu. 
      2. Všechna ustanovení týkající se tohoto Uživatelského účtu se řídí obchodními podmínkami společnosti Reenio.cz
  • PRAVIDLA POŘIZOVÁNÍ AUDIOVIZUÁLNÍCH ZÁZNAMŮ
    1. Jakékoliv focení či pořizování jiných audiovizuálních záznamů na trase prodávajícího je přísně zakázáno. Rovněž je zakázáno na trase používání mobilních telefonů, tabletů, svítilen a jiné techniky. Porušení tohoto zákazu se trestá smluvní pokutou ve výši 2.000,-Kč a okamžitým ukončením průběhu akce bez nároku na vrácení kupní ceny či její části. 
    2. Nákupem vstupenek a následným vstupem na trasu souhlasíte s potenciálním použitím NÁMI pořízených audiovizuálních nahrávek. Bez dodatečných souhlasů. Použitím se myslí případné zveřejnění na sociálních sítích či našich webových stránkách. Pokud si tak  nepřejete můžeme tuto možnost individuálně vyjmout před samotným nákupem.
  • CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, 
    1. Celková cena je uvedena včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Cena je uvedena v rezervačním systému Reenio.
    2. Skupinová cena – je sleva poskytnuta skupinám větším než 5 účastníků a to pouze v momentě nákupu vstupenek. V případě pozdějšího dokoupení vstupenek na místě v den konání již tatko sleva neplatí.
      Ceny vstupenek jsou následující:
      A) 3-4 účastníci ve skupině – 480 kč za jednu vstupenku/osobu.
      B) 5-6 účastníků ve skupině – 430 kč za jednu vstupenku/osobu.
    3. Případné slevy z ceny služeb poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    4. Ceny vstupenek zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v rezervačním systému Reenio. Tyto informace jsou závazné s výjimkou zjevné chyby viz ustanovení níže.
    5. V případě, že v rámci rezervačního systému nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Vstupenky za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra. 
    6. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Všechny ceny v rezervačním formuláři jsou včetně DPH.
    7. Ceny za služby se mohou lišit v závislosti na počtu osob. Tímto si prodejce vyhrazuje právo určit minimální počet účastníků ve skupině a to na tři osoby. Taky maximální počet účastníků na 6 osob v jedné skupině.  Konkrétní cena je uvedena  v rezervačním systému Reenio. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    8. Pro rezervaci služby vyplní kupující objednávkový formulář v rezervačním formuláři Reenio.cz Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. Objednávané službě (specifikace jako termín rezervace, specifikace času)
      2. Způsobu úhrady kupní ceny vstupenek, údaje o požadovaném způsobu doručení.
    9.  V případě, že kupující rezervuje příslušnou službu ve zvoleném čase, se zvoleným počtem účastníků a následně na základě rozhodnutí kupujícího dojde ke změně počtu účastníků (v důsledku čehož dojde ke snížení konečné kupní ceny v daném případě), vzniklý přeplatek na straně kupujícího se kupujícímu nevrací.
  1. V případě, že kupující rezervuje příslušnou službu ve zvoleném čase se zvoleným počtem účastníků a následně na základě rozhodnutí kupujícího či kohokoliv v jeho skupině dojde ke změně počtu účastníků v důsledku čehož dojde ke zvýšení konečné ceny v daném případě, kupující je povinen vzniklý nedoplatek prodávajícímu uhradit, a to v hotovosti před zahájením příslušné akce.

 

  1.  Kupující je povinen dostavit se na místo konání akce uvedené v informativním emailu zaslaném prodávajícím. 

 

  1. Pozdní příchody na rezervovaný termín (déle než 2 min po rezervovaném termínu) nejsou za žádných okolností přípustné! V případě jakéhokoliv zpoždění začíná běžet čas nezbytný k absolvování trasy bez ohledu na přítomnost účastníka a bez nároku na vrácení kupní ceny či jakékoliv její části. V případě, že účastník má zpoždění, nemůže mu být umožněn vstup na trasu v náhradním termínu. Ve výjimečném případě (neobsazení všech možných časů) je možné využít jiný volný termín v den konání akce. To vše na základě výlučného uvážení organizátora.
  1.  Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit jakoukoliv rezervaci s plnou náhradou kupujícím uhrazené kupní ceny.
  1. Speciální teambuildingové/podnikové akce jsou vítány a mohou být předmětem zvýhodněných cenových nabídek. Pro bližší informace prosím kontaktujte organizátora na tel. Čísle +420 602 744 734 nebo emailu fear@fearshow.cz Prodávající může v případě teambuildingových/podnikových aktivit požádat kupujícího o zálohovou platbu předem ve výši 50% celkové kupní ceny za dodávané služby. Pokud nebude záloha kupujícím uhrazena nejpozději 3 dny před sjednaným termínem dodání služeb, je prodávající oprávněn rezervaci na předmětnou teambuildingovou aktivitu bez náhrady zrušit.
  1. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před odesláním Vstupenek. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
    1. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 90 minut od založení platby v systému GoPay.
  • DORUČENÍ VSTUPENEK
      1. Elektronické vstupenky Vám budou doručeny nejpozději 48 hodin po uhrazení platby.
      2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
      3. Fyzické vstupenky budou předány v den  konání akce na místě konané akce.  
      4. Vstupenky je možné doručit pouze v rámci České republiky.
      5. V případě porušení Vaší povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 100kč/den. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.
      6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
      7. Další práva a povinnosti stran při přepravě Vstupenek mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
      8. Nebezpečí škody na Vstupenkách na Vás přechází v okamžiku, kdy je převezmete. V případě, kdy Vstupenky nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Vstupenky přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost je převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Vstupenky pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Vstupenek.
  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    2. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit jakoukoliv rezervaci s plnou náhradou kupujícím uhrazené kupní ceny.
    3. Odstoupení od smlouvy vzhledem k charakteru akce a náročnosti její organizace není možné. 
    4. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv předtím, než Vám dodáme Zboží/službu, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Vstupenky dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Vstupenek), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  • OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI
    1.  V průběhu poskytování našich služeb bude prodávající maximálně usilovat o naplnění očekávání a splnění všech požadavků kupujícího a všech účastníků. V každém případě platí, že prodávající nebude odpovědný za výpadky či neschopnost poskytovat své služby a plnit své závazky v případech výskytu “vyšší moci”, které prodávající nemohl očekávat ani jim rozumně předcházet, zejména (nikoliv výhradně) záplavy, požár, přírodní pohroma, stávky, válka, teroristický útok, povstání, atd.).
    2.  Prodávající není odpovědný za jakoukoliv újmu, ušlý zisk či náklady vzniklé v souvislosti s používáním webových stránek prodávajícího nebo s nemožností jejich dočasného použití.
    3. Prodávající není odpovědný za činnost a případné výpadky či omezení bankovních systémů obsluhujících platební systémy a platební brány napojené na rezervační systém prodávajícího.
    4. V jakémkoliv případě vzniku odpovědnosti prodávajícího vůči kupujícímu je výše odpovědnosti prodávajícího omezena výší kupní ceny uhrazené kupujícím za zboží zakoupených kupujícím či použití služeb nabízených prodávajícím.
    5. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit nebo přesunout termín konání akce na jiný termín ať už kvůli vyšší moci nebo dle jeho vlastního uvážení. V takovém případě má zákazník právo na odstoupení do 48 hodin od oznámení informace o změně termínu a to formou sms + emailu. 
  • BEZPEČNOSTNÍ PRAVIDLA
      1. Nezbytnou podmínkou účasti kupujícího na akci provozované prodávajícím je bezpodmínečné dodržování všech bezpečnostních pravidel, a to nejen kupujícím, ale všemi účastníky, kteří vstoupí na trasu vytvořenou prodávajícím/organizátorem na základě jejich uskutečněné rezervace příslušné trasy učiněné kupujícím, či kteroukoliv třetí osobou na základě dohody či pokynů kupujícího či rezervace učiněné ve prospěch kupujícího (dále též jako “účastník”). Účastník tímto souhlasí, že pokud nebude dodržovat bezpečnostní a provozní pravidla a pokyny organizátora příslušné trasy, může být vyloučen z akce prodávajícího na základě rozhodnutí organizátora bez nároku na vrácení uhrazené kupní ceny či její části.
      2. Účastníkům není povoleno vstupovat na trasu prodávajícího s jakýmikoliv zbraněmi či jinými nebezpečnými předměty, které jsou způsobilé ohrozit zdraví či bezpečnost jiných účastníků či zaměstnanců Prodávajícího. Po celé trase je striktně zakázáno kouřit. Účastník může být z bezpečnostních důvodů požádán o předložení obsahu svých osobních zavazadel za účelem prohlídky, zda neobsahují zbraně či jakékoliv shora uvedené nebezpečné předměty či zbraně způsobilé ohrozit bezpečnost a zdraví zaměstnanců Prodávajícího či jiných účastníků.
      3. Účastníkům není povoleno na trasu vstupovat s jakýmikoliv zvířaty.  
      4. Účastníci se účastní trasy na vlastní NEBEZPEČÍ a ODPOVĚDNOST. Na jakoukoliv újmu způsobenou na trase nebude brán zřetel. Účastníci budou před vstupem na trasu obeznámeni s riziky na trase (bahno, kluzké kořeny, nepříznivé podmínky na trase) Vstupem na stezku zároveň souhlasí s tímto ustanovením. 
      5. Účastníci jsou povinni si uschovat své osobní předměty a jakékoliv cennosti dostatečně bezpečně tak, aby nedošlo k jejich ztracení. Prodávající neodpovídá za újmu, ztrátu či odcizení osobních věcí či cenností. 
      6. Akce (trasa) provozovaná prodávajícím obsahují napínavé a do určité míry stresující či lekavé prvky a situace. Tyto prvky a situace jsou součástí trasy a daného příběhu a žádný z účastníků se v průběhu trvání trasy nedostane do skutečně nebezpečné situace. 
      7. Pokud by měl jakýkoliv účastník problémy s jakýmkoliv typem srdečního onemocnění či jiným obdobným onemocněním (například epilepsie), tento účastník by měl tuto skutečnost sdělit organizátorovi a velice důkladně zvážit svou účast na trase s ohledem na svůj zdravotní stav a možné komplikace z toho vyplývající. Vždy platí, že každý účastník se trasy účastní na základě vlastního rozhodnutí a na vlastní nebezpečí.
      8. Jakýkoliv z účastníků, který se v průběhu trvání akce a jejího bezprostředního okolí bude chovat neukázněně nebo bude kazit ostatním účastníkům jejich zážitek z trasy či jakkoliv jinak omezovat ostatní účastníky v průběhu trvání akce, může být vyloučen na základě rozhodnutí organizátora, a to bez nároku na vrácení uhrazené kupní ceny či její části. Pokud bude jakýkoliv účastník úmyslně poškozovat vybavení, části lesa nebo rekvizity, odpovídá za způsobenou újmu a bude z trasy vyloučen na základě rozhodnutí organizátora, a to bez nároku na vrácení uhrazeného kupní ceny či její části. Prodávající akceptuje ojedinělé a výjimečné poškození vybavení a zařízení v rámci běžného opotřebení.
      9. Účast na trase není doporučena osobám mladším 14. let. Účastníci mladší než 15 let musí být v průběhu celého trvání hry doprovázeny rodičem nebo jiným zletilým zástupcem nezletilého účastníka.
      10. Pokud bude jakýkoliv účastník jevit známky opilosti či intoxikace jakoukoliv návykovou látkou, nebude vpuštěn na trasu, a to na základě rozhodnutí organizátora. Dále platí, že Organizátor si vyhrazuje právo odmítnout vstup komukoliv, kdo se na základě jeho uvážení bude jevit nezpůsobilým absolvovat trasu ze zdravotních / bezpečnostních / operativních důvodů.
  • ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
      1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
      2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy fear@fearshow.cz Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
      3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
      4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. 
    3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    4. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    5. Uhrazením Konečné ceny Kupující potvrzuje řádné seznámení se s těmito podmínkami a bezpečnostními pravidly.
    6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.1.2023.